Aarsleff zaprojektował i wykonał fundamenty kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę w Warszawie. Została ona posadowiona pośrednio na żelbetowych palach wbijanych oraz na palach wierconych w technologii CFA.
Aarsleff zapewnia swoim partnerom pewne, szybkie, bezpieczne, sprawdzone i ekonomicznie uzasadnione sposoby posadowienia wszelakich obiektów budowlanych. W swoim portfolio ma setki mniejszych i większych mostów, wiaduktów, kładek, kilometry dróg, hale przemysłowe, obiekty mieszkalne, biurowce, obiekty sportowe, galerie handlowe, bloki i domy jednorodzinne.
Nie zapomina także o turbinach wiatrowych czy słupach wysokiego napięcia.
Niedawno na mapie mostów przez Wisłę pojawiła się w Warszawie wyjątkowa pod wieloma względami kładka. Firma Aarsleff z dumą patrzy dziś na jej wstęgę, a z sentymentem wspomina pierwszy żelbetowy pal wbity w dno Wisły wiosną 2022 r. Podpory środkowe kładki pieszo-rowerowej posadowiono na prefabrykowanych, żelbetowych palach wbijanych o przekroju 40 x 40 cm i długości całkowitej 13,0–21,0 m. Użyto blisko 160 szt. pali o łącznej długości niemalże 3000 m.b.
Skrajne podpory kładki posadowiono na palach wierconych w technologii CFA, o średnicy 0,6 m i długości 12,0–17,0 m. Wykonano 22 szt. pali o łącznej długości blisko 330 m.b.
Firma Aarsleff projektuje pale prefabrykowane i instaluje je w fundamentach mostowych w Polsce już prawie trzy dekady. Metoda ta sprawdza się zarówno w przypadku dużych mostów nad największymi polskimi rzekami, jak i mniejszych obiektów znajdujących się nad rzekami, potokami i ciekami.