ul. Jagiellońska 88, B. 51 BC, lok. 36, 03-215 Warszawa, tel. 22 651 06 50, 22 651 06 52
www.zbm.com.pl
Stała kadra ZBM Inwestor Zastępczy S.A. to zespół 400 osób. Są to inżynierowie o najwyższych kwalifikacjach i z wieloletnim doświadczeniem, jak również specjaliści w dziedzinie organizacyjno-prawnej. Najważniejsze dokonania firmy związane są z zarządzaniem i nadzorem nad budową obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, tunele) i dróg (drogi krajowe, w tym autostrady i drogi ekspresowe). Podczas wieloletniej działalności zostały, z sukcesem, przeprowadzone nadzory nad budowami 7 mostów na rzece Wiśle (jeden z nich jest w trakcie przebudowy). Nowatorskie materiały i technologie umożliwiły realizację między innymi takich inwestycji jak: pierwszy w Polsce most podwieszany, najdłuższy most extradosed w Europie, najdłuższe podwieszone przęsło mostu w Polsce, pierwsze w naszym kraju zastosowanie betonu B80 na tak dużą skalę (zużycie wyniosło ok. 11 000 m3), najdłuższa wysuwana estakada i wiele innych.
ZBM Inwestor Zastępczy S.A. pracuje zgodnie z najważniejszymi standardami obowiązującymi w sektorze budowlanym. W tym zakresie spółka uzyskała Certyfikat Systemu Jakości ISO 9001 oraz Certyfikat Międzynarodowej Sieci Certyfikacji IQNet – Certyfikat IQNet. Wszystkie prowadzone kontrakty są zgodne ze standardami Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów (FIDIC).
Etap I Budowa Drogi Ekspresowej S-8 na odc. węzeł Modlińska – węzeł Piłsudskiego w Markach Zakres nadzorowanych robót: budowa drogi klasy S o długości 7,1 km wraz z przebudową, remontami i budową obiektów inżynierskich. |
Etap II Przebudowa drogi S8 na odcinku węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska Zakres nadzorowanych robót: budowa i przebudowa drogi klasy S o długości 5 km wraz z przebudową mostu Grota-Roweckiego w Warszawie. Dane techniczne mostu: konstrukcja stalowa, most belkowy, długość mostu 650 m, 7 przęseł, rozpiętość najdłuższego przęsła – 120 m. |
Zakres nadzorowanych robót: budowa drogi klasy GP o długości 5 km wraz z budową mostu. Dane techniczne mostu: konstrukcja stalowa z żelbetową płytą współpracującą, długość mostu 960 m, 13 przęseł, rozpiętość najdłuższego przęsła – 160 m. |
Most na rzece Wiśle koło Kwidzyna Zakres nadzorowanych robót: budowa mostu typu extradosed, budowa drogi klasy GP o długości 11,9 km wraz z budową estakady – 1125 m i innych obiektów inżynierskich. Dane techniczne mostu: konstrukcja żelbetowa, most podwieszony typu extradosed, długość mostu 808 m, 6 przęseł, rozpiętość najdłuższego przęsła – 204 m. |
Most Północny w Warszawie Zakres nadzorowanych robót: budowa 3 konstrukcji mostowych na rzece Wiśle, budowa drogi klasy GP o długości 3,4 km. Dane techniczne mostów: konstrukcje stalowe skrzynkowe z żelbetową płytą współpracującą, długość mostów: 811,87 m, 803,72 m, 811,87 m, 12 przęseł, rozpiętość najdłuższego przęsła – 160 m. |
Autostrada A1 Toruń – Stryków Zakres nadzorowanych robót: budowa autostrady o długości 75 km wraz z budową kilkudziesięciu obiektów inżynierskich.
Droga ekspresowa S7 Gdańsk – Koszwały Budowa drogi ekspresowej o długości 18 km wraz z budową obiektów inżynierskich, w tym: 2 estakady o długości 2,8 km każda oraz most na rzece Motławie typu extradosed o długości 290 m.
|
Trasa Siekierkowska i most Siekierkowski w Warszawie Most Siekierkowski jest jednym z najważniejszych elementów 8,5-kilometrowej Trasy Siekierkowskiej. Ze względu na to, że jest to arteria przelotowa, na całej jej długości wybudowano pięć wielopoziomowych węzłów komunikacyjnych. Most posiada trzy pasy ruchu w każdym kierunku. Dane techniczne mostu Siekierkowskiego: konstrukcja stalowa z żelbetową płytą współpracującą, most podwieszony, długość mostu 826,5 m, 12 przęseł, rozpiętość najdłuższego przęsła – 250 m. |
Trasa Świętokrzyska i most Świętokrzyski w Warszawie Dane techniczne mostu Świętokrzyskiego: konstrukcja stalowa z żelbetową płytą współpracującą, podwieszona, długość mostu 475 m, 7 przęseł, rozpiętość najdłuższego przęsła – 180 m. |