CEMEX zaufany partner w biznesie - wyniki badania satysfakcji Klientów w Pionie Sprzedaży Cementu

Ponad 98% ankietowanych uważa CEMEX Polska za firmę godną polecenia. Ta doskonała ocena, jak i pozostałe wyniki zostały opracowane na podstawie badania satysfakcji Klientów CEMEX, które zostało przeprowadzone pod koniec ubiegłego roku. Uzyskane opinie i oceny stanowią doskonałe źródło ważnych informacji, które w znacznym stopniu pomagają w poznaniu potrzeb i oczekiwań naszych Partnerów handlowych. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Od początku takich badań firma stosuje tę samą metodologię. Analiza danych oparta jest na odpowiedziach uzyskanych w czasie ankiety telefonicznej. W ubiegłym roku została zmieniona jedynie częstotliwość przeprowadzonych badań. CEMEX zrezygnował z badań przed sezonem i przeprowadza tylko jedno badanie na koniec głównego sezonu sprzedażowego na przełomie listopada i grudnia. Wyniki ostatniego badania zostały opracowane na grupie stanowiącej blisko 30% Klientów aktywnie współpracujących z CEMEX. Dzięki tak licznej reprezentacji firma miała możliwość przeprowadzenia szczegółowego badania. Wybrane wyniki badania:
  • 93% Klientów jest zadowolonych z terminowości dostaw
  • Ponad 92% ankietowanych bardzo dobrze ocenia pracę Kierowników Sprzedaży
  • Ponad 92% Klientów jest zadowolonych z usług oferowanych przez Dział Doradztwa Technicznego
  • Ponad 91% Klientów bardzo dobrze ocenia usługi oferowane przez Centrum Obsługi Klienta

Jako główny element, którym Klienci sugerują się przy zakupie produktów CEMEX jest ich niezmiennie wysoka jakość. Dodatkowo respondenci wskazywali także na zadowolenie swoich Klientów, wieloletnią współpracę, znaną markę i bardzo dobrą obsługę na różnych płaszczyznach.

Wartym podkreślenia jest fakt, że ponad 98% respondentów deklaruje chęć dalszej współpracy i jest gotowa polecić firmę CEMEX, jako partnera w biznesie. Spółkę cieszy wysoki poziom satysfakcji Klientów, którzy niezmiennie i bardzo dobrze oceniają wzajemną współpracę.

Badanie dostarczyło także wiedzę na temat dziedzin, w których Klienci oczekiwaliby poprawy lub korekty działań. Niektóre z nich, jak na przykład poprawa jakości i szybkości przekazywania dokumentacji handlowej została już wdrożona, dzięki zmianie operatora pocztowego. Inne sugestie wymagają dodatkowej i pogłębionej analizy.

Każda przekazana informacja w trakcie ankiety jest dla wartościowa i będzie dla firmy wskazówką do usprawnienia wzajemnej współpracy. CEMEX jest wdzięcznu swoim Klientom za udział w ankiecie i przekazanie wszystkich wartościowych odpowiedzi i informacji.

źródło: www.cemex.pl/

 

 

Projekt i wykonanie EVIONICA