- 93% Klientów jest zadowolonych z terminowości dostaw
- Ponad 92% ankietowanych bardzo dobrze ocenia pracę Kierowników Sprzedaży
- Ponad 92% Klientów jest zadowolonych z usług oferowanych przez Dział Doradztwa Technicznego
- Ponad 91% Klientów bardzo dobrze ocenia usługi oferowane przez Centrum Obsługi Klienta
Jako główny element, którym Klienci sugerują się przy zakupie produktów CEMEX jest ich niezmiennie wysoka jakość. Dodatkowo respondenci wskazywali także na zadowolenie swoich Klientów, wieloletnią współpracę, znaną markę i bardzo dobrą obsługę na różnych płaszczyznach.
Wartym podkreślenia jest fakt, że ponad 98% respondentów deklaruje chęć dalszej współpracy i jest gotowa polecić firmę CEMEX, jako partnera w biznesie. Spółkę cieszy wysoki poziom satysfakcji Klientów, którzy niezmiennie i bardzo dobrze oceniają wzajemną współpracę.
Badanie dostarczyło także wiedzę na temat dziedzin, w których Klienci oczekiwaliby poprawy lub korekty działań. Niektóre z nich, jak na przykład poprawa jakości i szybkości przekazywania dokumentacji handlowej została już wdrożona, dzięki zmianie operatora pocztowego. Inne sugestie wymagają dodatkowej i pogłębionej analizy.
Każda przekazana informacja w trakcie ankiety jest dla wartościowa i będzie dla firmy wskazówką do usprawnienia wzajemnej współpracy. CEMEX jest wdzięcznu swoim Klientom za udział w ankiecie i przekazanie wszystkich wartościowych odpowiedzi i informacji.
źródło: www.cemex.pl/