21 czerwca 2016 r. o godzinie 11:00 odbyło się uroczyste otwarcie nowego Salonu Sprzedaży firmy Profbud. Mieści się on przy ul. Dywizjonu 303 nr 139, w tym samym budynku, w którym swoje siedziby mają firmy Profbud i MAL-BUD-1.
Na ceremonii otwarcia gościli przedstawiciele czołowych magazynów wnętrzarskich w Polsce, m.in. „Weranda”, „Dom i Wnętrze”, „Elle Deco”, „Label Magazine”, „Sukces”, „F5” czy „Brief”. O idei powstania salonu opowiedział Bohdan Szułczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Profbud. Następnie Kamil Pączkowski, design manager ze Studia THIS, przybliżył szczegóły realizacji, która stanowiła spore wyzwanie. W powstanie salonu zaangażowanych było aż 20 podwykonawców, na jego potrzeby przygotowano wiele projektów customowych (m.in. biurka, stoły czy regały), a do wyposażenia wykorzystano najnowsze technologie (np. rzuty mieszkań w 3D czy inteligentną folię na szklanych ścianach sali konferencyjnej). Na koniec o swojej wizji opowiedział autor projektu – Robert Majkut, światowej sławy designer, znany m.in. z takich realizacji jak ekskluzywne kino Orange Cinemas w Pekinie, słynny fortepian Whaletone czy nagradzane za projekt wnętrze Multikina w warszawskiej galerii Złote Tarasy.
- Postawiliśmy na klarowną, czytelną funkcję przestrzeni, jej podział na nowoczesne rozwiązania prezentacyjne zakładające dużą interaktywność z kupującym, ekspozycję zaawansowanych makiet, ściśle idący z wytycznymi marki koloryt, unikalną atmosferę oraz dużą otwartość – mówił twórca.
Ceremonię otwarcia poprowadziła Ewa Mierzejewska, była redaktor naczelna magazynów "Dom & Wnętrze" oraz „Martha Stewart Living” (edycja polska), obecnie prowadząca autorski serwis ewaiwnetrze.pl. Generalnym wykonawcą inwestycji była firma MAL-BUD-1.
Partnerami spotkania byli Bawaria Motors – Dealer BMW oraz Heban – producent ekskluzywnych mebli.
źródło: www.profbud.info