Partnerstwo to niezwykle ważny aspekt biznesu. Budowa dobrych i trwałych relacji wymaga czasu i poświęcenia. Warto jednak oprzeć na nich swoją strategię rozwoju firmy, bo w dłuższej perspektywie przynosi to wymierne korzyści.
Galeco to polski producent systemów rynnowych obecny na polskim rynku od 25 lat. Od początku istnie-nia działania komunikacyjne firmy ukierunkowane są na 3 grupy odbiorców: klientów indywidualnych, dekarzy-wykonawców oraz architektów. Ostatnia odgrywa szczególnie ważną rolę, gdyż decyzje zakupowe inwestorów coraz częściej opierają się na rekomendacjach projektantów. W jaki sposób pielęgnować i rozwijać z nimi relacje? Ekspert Galeco odpowiada.
Narzędzia
W zdecydowanej większości są to modele 3D, wzorniki, rysunki BIM oraz CAD, a także katalogi – w pracy architekta są nieodzownym elementem codzienności. Strona internetowa Galeco posiada specjalnie wyodrębnioną sekcję poświęconą wyłącznie projektantom. Znajdują oni tam wszystko to, co niezbędne przy kreowaniu koncepcji architektonicznych: informacje techniczne na temat systemów rynnowych, biblioteki rysunków, tabele wydajności czy zdjęcia i wizualizacje. – W Galeco cyklicznie organizujemy także certyfikowane szkolenia, głównie w formie webinariów, skierowane do wykonawców, architektów oraz studentów. W ich trakcie uczestnicy poznają nowe rozwiązania technologiczne z zakresu odwadniania dachów – mówi Magdalena Buryło, specjalista ds. marketingu Galeco.
Ludzie
Katalogi, wzorniki i modele 3D to tylko połowa sukcesu w budowaniu owocnej współpracy z architektami. Niezbędne są jeszcze dwa elementy – dobry produkt oraz wykwalifikowany handlowiec. Galeco, poza dbałością o najwyższą jakość swoich wyrobów, stawia również mocny nacisk na odpowiednie merytoryczne oraz techniczne przygotowanie pracowników oddelegowanych do kontaktu z twórcami projektów budowlanych. Dzięki temu stają się oni dla architektów nieocenionym źródłem wiedzy. – Dobrze wiemy, co liczy się w pracy projektanta. Dla większości z nich jest to czas, dlatego jednym z naszych priorytetów jest terminowość, do której przykładamy szczególną wagę. Wsparcie, jakie oferujemy, często wykracza poza sztywno utarte ramy. Wiedzę staramy się przekazywać w jasny i przystępny sposób, zdając sobie sprawę, że architekt nie ma obowiązku znajomości wszystkich kwestii technicznych – dodaje ekspert.
Rozrywka
Firma zorganizowała także cieszący się popularnością konkurs dla młodych i zdolnych projektantów oraz renomowanych biur architektonicznych – „Kwadratowy świat Galeco”. Architekci mierzyli się w nim z zadaniem wykonania projektu i wizualizacji budynku z wykorzystaniem jednego z kwadratowych systemów polskiego producenta: Galeco BEZOKAPOWY, Galeco PVC2, Galeco STAL2 lub Galeco DACHY PŁASKIE. Główną nagrodą w konkursie był voucher o wartości 7 000 zł do wykorzystania w sklepie procad.pl.
źródło: materiał prasowy