COVID-19 a budownictwo w 2021 r. - wypowiedź Małgorzaty Lubczyńskiej z Blachy Pruszyński

Spowolnienie rynku z pewnością odbije się na wszystkich gałęziach przemysłu. Jako firma działająca w obszarze budowlanym, z pewnością będziemy odnotowywać spadki sprzedaży. W wyniku obecnie panującej pandemii wielu ludzi straciło pracę lub doświadczyło obniżenia miesięcznych pensji. Z tego powodu klienci będą podchodzić znacznie ostrożniej do inwestycji w nieruchomości, co bezpośrednio będzie rzutować na sprzedaż pokryć dachowych i elewacyjnych. Przedsiębiorstwa, ratując swoją sytuację finansową, są zmuszane do podwyżki cen za produkowane wyroby, co niestety nie zachęca do zakupów. Naszym zadaniem jest znalezienie złotego środka, który zapewni nam stałą liczbę zamówień. Musieliśmy podnieść ceny ze względu na rosnące koszty zakupu surowca, ale mamy nadzieję utrzymać klientów dzięki wieloletniej obecności na rynku i rzetelnemu podejściu do biznesu.  

 

Wypowiedź Małgorzaty Lubczyńskiej, dyrektor marketingu Blachy Pruszyński, została zamieszczona w Inżynierze Budownictwa, wydanie 4/2021.

 

 

Projekt i wykonanie EVIONICA