Włodzimierz Kurpiński z BMI Polska: Nie zwalniamy tempa

Ostatnie miesiące przyniosły wiele nowych wyzwań w każdej dziedzinie gospodarki, również w branży budowlanej. Choć świat częściowo się zatrzymał, w BMI staramy się realizować swoją działalność i z optymizmem patrzymy w przyszłość.


Na początku pandemii kluczowe było szybkie przystosowanie się do obowiązujących wymogów i zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom. Koordynatorzy techniczno-handlowi przeszli na tryb pracy zdalnej, sprawnie wdrożyliśmy też odpowiednie procedury w obsłudze linii produkcyjnych. Nie zwalniamy tempa i realizujemy nasze plany. Najlepszym tego dowodem jest wprowadzenie na rynek nowości – dachówki Rubin 9V w kolorze łupek błyszczący oraz papy W/Pet Plus.
W związku z zalecaniami dotyczącymi środków ochrony indywidualnej firma przygotowała specjalne „safety pack” oraz zakupiła maseczki i przyłbice dla dekarzy. Bezpieczeństwo to absolutny priorytet, a atmosfera bliskiej współpracy oraz wspierania się jest wpisana w DNA naszej firmy. Postanowiliśmy też pójść o krok dalej i zorganizowaliśmy zbiórkę komputerów dla uczniów, którzy od paru miesięcy uczestniczą w lekcjach online. Co więcej, z okazji Dnia Dziecka zrealizowaliśmy w BMI konkurs, w ramach którego zaprosiliśmy dzieci do stworzenia dowolną techniką wymarzonego domu. Otrzymaliśmy mnóstwo fantastycznych prac, z których wybraliśmy najlepsze, a ich autorów nagrodziliśmy.


Wypowiedź Włodzimierza Kurpińskiego, dyrektora marketingu BMI Polska została zamieszczona w Inżynierze Budownictwa, wydanie 7/8 2020.

Projekt i wykonanie EVIONICA