Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.
W 2019 roku marka WIŚNIOWSKI była gościem globalnych wydarzeń w Monachium (BAU) i Mediolanie (MADE expo). Bramy, okna, drzwi i ogrodzenia producenta z Wielogłów pojawiły się również w Wiedniu na Bauen&Energie oraz w szwajcarskim Frauenfeld podczas Zaunteam 2019. Marka zrobiła również kolejny krok w rozwijaniu swojej obecności na rynkach skandynawskich dzięki targom BYGG REIS DEG w Lillestrøm.
Targi BATIMAT w Paryżu i Paysalia w Lyon to mocne podsumowanie ostatnich 12 miesięcy i dowód na wysokie ambicje marki. Rynek francuski jest dla firmy WIŚNIOWSKI jednym z kluczowych obszarów rozwoju – dowodzą tego projekty: sponsoring drużyny piłkarskiej Girondins de Bordeaux czy współpraca z producentem rozwiązań inteligentnych Somfy. Wszystkie te działania są elementami strategii rozwoju na rynkach eksportowych.
– WIŚNIOWSKI to marka dobrze znana w wielu europejskich krajach. To olbrzymi sukces, ale chcemy zrobić jeszcze więcej. Dążymy do tego, by większość naszych produktów była sprzedawana poza granicami kraju – to zapewni nam miejsce do rozwoju i wzmocni wizerunek polskich firm w Europie – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.
W tym roku firma mocniej podkreśliła swoje relacje z architektami i projektantami. Na rynku włoskim zaowocowało to dwoma spotkaniami w ramach wydarzeń Infoprogetto w Mediolanie i Bresci. W ich trakcie zostały omówione najważniejsze produkty, ich komplementarność i uniwersalność. Zaprezentowane zostały również dedykowane architektom rozwiązania i projekty: m.in. Biblioteki BIM/CAD.
Jak WIŚNIOWSKI rozpocznie Nowy Rok?
Dynamicznie zakończony rok, WIŚNIOWSKI rozpocznie z jeszcze większą energią podczas targów Perimeter Protection, skupiających się na rozwiązaniach dla bezpieczeństwa. Przedstawiciele marki WIŚNIOWSKI zaprezentują na stoisku 417 w hali 12 najważniejsze produkty wspierające ochronę obiektów.
Pierwsze miesiące zbliżającego się roku będą kolejnym etapem świętowania przez markę WIŚNIOWSKI 30-lecia istnienia. Specjalne wydarzenia będą organizowane nie tylko w siedzibie głównej firmy. W tym szczególnym czasie WIŚNIOWSKI chce również aktywniej działać na rynkach zagranicznych.
źródło: informacja prasowa