Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2019

Wygoda i piękny wygląd. Trwałość i niezawodność, a także wysoka jakość wykonania. Raport z najnowszych badań konsumenckich mówi, że tak kojarzą się bramy garażowe marki Hörmann. W tej kategorii w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2019 producent otrzymał pierwsze miejsce i Złote Godło.

Firma Hörmann po raz kolejny nagrodzona została w tym ogólnopolskim promocyjnym programie konsumenckim, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo dostępnych na polskim rynku marek i produktów.
Każda następna edycja konkursu przeprowadzana jest na większej próbie badawczej. W tym roku przekroczyła ona 15 000 respondentów.
Podobnie jak w latach poprzednich ankietowani mówili o bardzo dobrej izolacyjności cieplnej bram segmentowych firmy Hörmann. Podkreślano jednak nie tylko ich energooszczędność, ale także komfort użytkowania. Także ten, który wynika z zastosowania innowacyjnego systemu wentylacji garażu. Dzięki temu rozwiązaniu nie trzeba obawiać się w nim wilgoci, a co się z tym wiąże – także pleśń i korozja nie mają do niego wstępu.  

Duragrain – wzory piękne
Ankietowani szczególnie jednak zwracali uwagę, na to że wysoka termoizolacyjność i wygoda użytkowania segmentowych bram garażowych firmy Hörmann idą w parze z ich pięknym, bardzo ciekawym wzornictwem.
W minionym roku producent wprowadził bowiem do oferty 24 unikatowe wzory powierzchni bram segmentowych LPU 42 – DURAGRAIN. To efekt innowacyjnej, wiele lat testowanej przez firmę Hörmann technologii druku, która umożliwia nanoszenie na płytę bramy różnych wzorów z fotograficzną wiernością. Zewnętrzna powierzchnia bramy do złudzenia przypominać zatem może np. beton, zardzewiałą stal, przetarte drewno, bambus, rozmaite gatunki egzotycznego drewna, a także inne intrygujące materiały. To pozwala na harmonijne wkomponowanie bramy nawet w bardzo nietypową elewację, na zaaranżowanie oryginalnego, niepowtarzalnego otoczenia domu.

Niezmiernie cieszy fakt, że konsumenci doceniają nasze starania, by jak najszybciej reagować na pojawiające się nowe trendy w architekturze. To dla nas spora satysfakcja, że po latach poszukiwań i testów opracowaliśmy technologię, dzięki której nasze bramy garażowe mają nie tylko doskonałe parametry techniczne, ale także oryginalne, unikatowe wzornictwo, które w żaden sposób nie ogranicza architektonicznej wyobraźni – mówi Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska sp. z o.o.

W bliskiej przyszłości, dzięki bramom z powierzchnią Duragrain, możliwe będzie realizowanie całkowicie indywidualnych architektonicznych wizji oraz błyskawiczne odpowiadanie na potrzeby zmieniającego się rynku. Nowa technologia umożliwia bowiem wykonanie bramy garażowej z dowolnym nadrukiem. Zmiana wzoru to jedynie aktualizacja oprogramowania drukarki.
 
Duragrain – wzory trwałe  
Ceniona przez ankietowanych trwałość bram garażowych firmy Hörmann to m.in. także wyjątkowa trwałość wzorów Duragrain. Ta dekoracyjna powłoka pokryta jest specjalnym lakierem ochronnym, utwardzonym światłem ultrafioletowym.

- To trwałość na miarę Złotego Godła – mówi prezes Horała. Po wielu latach użytkownicy bramy przekonają się jak twarda i odporna na uszkodzenia, zarysowania, ścieranie i promieniowanie jest powierzchnia Duragrain – dodaje.


źródło: informacja prasowa

Projekt i wykonanie EVIONICA