Targi BAU w Monachium to największe i najważniejsze wydarzenie dla branży budowlanej na świecie. Co roku przyciągają one setki tysięcy gości, którzy mogą podziwiać ofertę najważniejszych producentów. Tegoroczna edycja to kolejna, na której pojawiła się również marka WIŚNIOWSKI, prezentując sprawdzone rozwiązania dla branży oraz zupełnie nowe produkty, których premiery będą ważnymi wydarzeniami najbliższych 12 miesięcy.
Udział w styczniowych targach BAU to dobry początek roku, w którym WIŚNIOWSKI rozpocznie świętowanie 30-lecia istnienia firmy. Tegoroczna edycja BAU była wyjątkowa również z innego powodu. Przestrzeń wystawiennicza powiększyła się o dwa nowe budynki, co pozwoliło pobić zeszłoroczne rekordy, gdy na targach monachijskich pojawiło się ponad 2100 wystawców i przeszło ćwierć miliona gości z całego świata.
Co przyniesie ten rok?
Rok 2019 będzie dla marki WIŚNIOWSKI bardzo ważnym czasem nie tylko z powodu jubileuszu istnienia. W ciągu kolejnych 12 miesięcy na rynku pojawią się nowe, innowacyjne produkty z logo WIŚNIOWSKI.
Z ciepłym przyjęciem spotkało się okno PVC z nakładką aluminiową – czyli kolejny przedstawiciel stolarki okiennej w ofercie firmy. WIŚNIOWSKI już od 27 lat produkuje okna, jednak dotychczas wykorzystywał do tego znacznie bardziej wymagające materiały: aluminium i stal. Doświadczenie zdobyte podczas tworzenia okien aluminiowych i stalowych sprawiło, że WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek produkt spełniający wszystkie potrzeby nowoczesnego budownictwa.
Nakładka aluminiowa daje możliwość stworzenia spójnego wzorniczo zestawu bramy, okien, drzwi i ogrodzeń w kolorach kolekcji Home Inclusive. Eleganckie linie nowego okna PVC WIŚNIOWSKI zostały tym razem podkreślone szlachetną, głęboką barwą Modern Maroon, tworząc harmonijną całość z bramą PRIME, drzwiami CREO i ogrodzeniem MODERN.
Prawdziwym hitem stoiska WIŚNIOWSKI została jednak przemysłowa brama garażowa MakroPro 2.0 i jej wersja ALU. Zainteresowanie ze strony gości targów BAU nie było zaskoczeniem, ponieważ MakroPro 2.0 to owoc wielu lat ciężkiej pracy koncepcyjnej najlepszych specjalistów, którzy na co dzień budują markę WIŚNIOWSKI i wiedzą, czego potrzebują wymagające europejskie i światowe rynki.
WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek produkt, który łączy w sobie wszystkie najlepsze rozwiązania. Projekt ten od samego początku miał być rozwiązaniem perfekcyjnym. Każdy element MakroPro 2.0 jest równie ważny, dlatego każdy z nich został stworzony z największą dbałością o szczegóły i świadomością, że przed gotowym produktem będą stawiane wysokie wymagania. Nie umknęło to uwadze odwiedzających, którzy z zaciekawieniem obserwowali kulturę pracy MakroPro 2.0, perfekcyjne wykończenie i nienaganny wygląd.
Ekskluzywne piękno
Na tle wielobarwnych ekspozycji targów BAU, stoisko marki WIŚNIOWSKI wyróżniało się elegancką bielą, na której odznaczały się najważniejsze produkty firmy w kolorze Modern Maroon, który jest dostępny w dedykowanej kolekcji Home Inclusive 2.0 palecie 16 barw. Brama garażowa PRIME, okno PVC z nakładką aluminiową, drzwi podnoszono-przesuwne, drzwi zewnętrzne CREO oraz ogrodzenie MODERN z Multi Boxem wyróżniały się elegancką prostotą i nowoczesnym designem.
Oszczędne wzorniczo bramy, okna, drzwi i ogrodzenia wciąż są najważniejszym trendem w urządzaniu domu i jego otoczenia. Gwarantuje to, że zamontowane produkty będą cieszyć oko przez dekady. WIŚNIOWSKI oprócz ponadczasowego designu, zapewnia wysoką jakość i wytrzymałość swoich produktów – tak, by były piękne i bezawaryjne przed długie lata.
Dla przemysłu
WIŚNIOWSKI to jednak nie tylko produkty dla domu. Część naszego stoiska na BAU 2019 była dedykowana osobom, które poszukiwały profesjonalnych rozwiązań dla biznesu i przemysłu. Honorowe miejsce na ekspozycji przypadło bramie składanej V-KING, która od swojej premiery spotyka się z zaufaniem ze strony przedsiębiorców z krajów Europy Zachodniej. Całość uzupełniały przemysłowe bramy przesuwne PI 200 oraz PI 130, system GARDIA oraz ogrodzenia panelowe VEGA.
Targi BAU
Pojawienie się na monachijskich targach BAU to marzenie każdego producenta z branży budowlanej. Mimo ponad 200 tysięcy metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej, nie każdy otrzymuje możliwość zaprezentowania swojej oferty przed wymagającymi klientami z całego świata.
- Targi BAU to nie tylko okazja, by rozszerzyć kontakty biznesowe, poznać nowinki w branży i wymienić się spostrzeżeniami. Mamy tu doskonałą szansę, by nasze produkty – najczęściej widywane w formie graficznej – pokazać na żywo. Są przecież cechy i jest ich całkiem sporo, które zachwycają dopiero, gdy pozna się je fizycznie – ocenił Zbigniew Matląg, p.o. dyrektor sprzedaży na Niemcy i Austrię.
Dla marki WIŚNIOWSKI była to już kolejna okazja to pojawienia się w Monachium i udowodnienia, że jej pozycja lidera branży bram, okien, drzwi i ogrodzeń nie jest przypadkiem. Przedstawiciele firmy nie reprezentowali jednak jedynie przedsiębiorstwa. Co roku na targach BAU pojawia się coraz więcej polskich producentów, którzy budują nie tylko własny wizerunek, ale również opinię o Polsce.
WIŚNIOWSKI na targach
WIŚNIOWSKI co roku prezentuje się na najważniejszych targach budowalnych w Europie. Nasze stoiska pojawiały się m.in. na targach NORDBYGG (Szwecja), BUDMA (Polska), MadeExpo (Włochy), SKYDD (Szwecja), Zaunteam (Szwajcaria), Perimeter Protection (Niemcy), BOUWINNOVATIE (Belgia) czy Batimat (Francja).
Wszystkie organizowane na świecie targi mają na celu zaprezentowanie najnowocześniejszych dokonań technologicznych i wzorniczych w branży. Daje to możliwość wymiany doświadczeń, budowaniu relacji biznesowych i poszukiwania rozwijających partnerstw. To także okazja do spotkania z klientami w cztery oczy i poznania ich potrzeb, zależnych od kraju pochodzenia i wybrażeń.
źródło: informacja od firmy WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.