Rok 2019 jest dla Izohan wyjątkowy, nie tylko z powodu 30-lecia działalności firmy, ale również ze względu na proces dużej zmiany wizerunkowej, której kluczowym punktem jest odświeżenie dotychczasowego logotypu. Z wielką przyjemnością prezentujemy nowy, odświeżony logotyp IZOHAN. W trakcie tworzenia nowego projektu zależało firmie na tym, aby zachować jego prosty i techniczny charakter. Nowe logo miało nawiązywać do historii firmy, 30-letniego doświadczenia, ale jednocześnie kojarzyło się z nowoczesnym podejściem do biznesu, które stosowane jest w codziennej pracy.
Odświeżenie logotypu jest naturalnym efektem ciągłego rozwoju, konsolidacji wszystkich marek należących do firmy IZOHAN oraz zmian zachodzących w jej funkcjonowaniu na przestrzeni ostatnich trzech dekad. Nowy logotyp stopniowo będzie zastępował dotychczasowy znak na wszystkich produktach, materiałach reklamowych, dokumentach firmowych oraz stronie internetowej.
źródło: informacja od firmy Izohan